www.pidilidi.cz www.pidilidi.cz
Potřebujete pomoci? 725 518 759 (Po-Pá: 8-15)
0 Váš košík 0 Kč

Odstoupení od kupní smlouvy, vrácení části zboží, výměna nebo reklamace

VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Nelíbí? Nesedí? Nevadí. 

Podle zákona máte na vrácení 14 dní bez udání důvodu, k nám jej můžete vrátit do 30 dnů – je to náš bonus pro Vás.

Vracené zboží musí být nepoužité, v původním stavu, se všemi visačkami, boty s originálními obaly, aby mohly udělat radost někomu jinému. V opačném případě vám budeme muset  strhnout z původní ceny 50,- Kč, abychom je zase dali do pořádku.

Pokud jste ke zboží dostali DÁREK ZDARMA, ten se vrací společně se zbožím, ke kterému byl zdarma zaslán.

V balíku musí být VŽDY PŘILOŽEN vratkový formulář (najdete jej v emailu s fakturou) nebo papír, na kterém je vyznačeno:

* číslo objednávky

* Vaše jméno

* kód produktu, který vracíte

* číslo účtu

Balík bez dokladu u nás bude uskladněný a budeme čekat, až se ozvete.

Vrácení přes Zásilkovnu (zdarma) 

  • Zboží, které chcete vrátit, zabalíte jako balík.
  • Do balíčku vložte vyplněný vratkový formulář
  • Nemáte tiskárnu? Nevadí, stačí napsat na papír číslo objednávky, Vaše jméno, číslo zboží, které vracíte a hlavně Vaše číslo účtu, ať víme, kam máme vrátit peníze.
  • Vygenerujte si štítek na základě původního trasovacího čísla zásilky od zásilkovny (klikněte na zeleně vysvícený text trasovacího čísla zásilky). Původní trasovací číslo najdete na Vašem balíku pod čárovým kódem začínající písmenem Z. Štítek Vám za moment přijde emailem od zásilkovny, nalepte jej na balík a odneste do kterékoliv zásilkovny.
  • Pokud jsme Vám doručili zboží přes DPD, napište si o štítek do zásilkovny na info@pidilidi.cz - UVEĎTE PROSÍM VAŠE ČÍSLO OBJEDNÁVKY (zpětnou dopravu přes DPD neposkytujeme)
  • Nemáte tiskárnu? Nevadí, štítek stačí vyfotit mobilem a ukázat v zásilkovně, oni jej vytisknou za Vás a nalepí na balík.
  • Nic neplatíte
  • Za pár dní vám přijde emailem dobropis, tak poznáte, že balík v pořádku dorazil do našeho skladu, peníze vracíme do 14-ti dní od vystavení dobropisu.

Vrácení poštou nebo jiným způsobem

Pokud vám nevyhovuje vrácení zboží přes zásilkovnu, můžete balíček poslat přímo do našeho skladu na adresu Nelun s.r.o., E-shop Pidilidi, Za Humny 3301, 697 01 Kyjov (na vlastní náklady, BEZ DOBÍRKY).

Výměna zboží

To bohužel neumíme. Ale můžete si udělat novou objednávku a nechtěné kousky nám vrátit, my vám vrátíme peníze.

REKLAMACE

Něco není v pořádku? To nás mrzí, ale všechno se dá napravit, zboží nám zašlete přes zásilkovnu (pošleme Vám štítek na zpětnou dopravu zdarma) nebo nám napište na info@pidilidi.cz nebo zavolejte na telefon +420 725 518 759 a spolu to vyřešíme. 

Reklamaci vyřídíme do 30 dnů, zboží Vám vyměníme, v případě odstranitelné vady (týká se pouze botů) jej můžeme opravit. Zašlete nám jej prosím čisté a vyprané, jinak nemusí být vyreklamováno.

ADRESA PIDILIDI NA VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Nelun s.r.o.
Za Humny 3301, 697 01 Kyjov, Česká republika

Vracení částky za dopravné

Při odstoupení od smlouvy (vrací se všechno objednané zboží) nese náklady na vrácení zboží kupující. Při použití zásilky zdarma (Zásilkovna) na naše náklady vám tímto kompenzujeme vámi zaplacené dopravné při prvotním dodání zboží, proto vracíme už jen cenu za vrácené zboží.


Při použití jiného způsobu dopravy nese náklady na vrácení zboží taktéž kupující. Případné vámi zaplacené dopravné při prvotním dodání zboží kompenzujeme částkou 79 Kč, tedy nejlevnějším způsobem dopravy, který nabízíme.
 

Odkaz pro generování štítku pro vrácení

https://www.zasilkovna.cz/zpetna-zasilka/WWaA8CQ6PC

 

SEM ZADEJTE VAŠE ČÍSLO ZÁSILKY
Reklamace zasílky

UKÁZKA VYTVOŘENÉHO ŠTÍTKU
štíttek pro vrácení zdarma