www.pidilidi.cz www.pidilidi.cz
Potřebujete pomoci? 725 518 759 (Po - Pá: 8.00 - 16:30)
0 Váš košík 0 Kč

Výměna nebo vrácení zdarma

Odstoupení od kupní smlouvy, výměna, vrácení a reklamce

Nemáte z dodaného zboží radost a chcete jej do 30 dnů vrátit? Nebo je poškozené? Nebo vám nesedí velikost a chcete ji vyměnit? Je to jednoduché.

Vrácení zdarma - vztahuje se jen na výměnu , reklamaci nebo vrácení části objednaného zboží a použití štítku zásilkovny. Hradíme za vás dopravu zpět k nám na náš sklad. Detailně popsáno níže.

Štítek pro vrácení zdarma přes zásilkovnu si vygenerujete sami zde.
Platí jen pro ty, co použili zásilkovnu pro dodání zboží a mají kód původní zásilky.


Ostatní zákazníci pro vrácení zdarma musí kontaktovat mailem naší podporu  info@pidilidi.cz


 

  • Vždy vytiskněte  a vyplňte náš vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy nebo výměnu (při výměně vždy nová objednávka viz. níže), pokud jste jej nenalezli v balíčku. Nezapomeňte vždy vyplnit i vaše číslo účtu pro případné vrácení peněz. 
     
  • Při vrácení zboží je nutno vrátit nepoškozené zboží, bez známek užívání a  s visačkami v původním nepoškozeném obalu. Pokud jste obdrželi ke zboží dárek, tak se také vrací. Vracené zboží zabalte do balíčku spolu s vyplněným formulářem, balíček zabalte, nalepte etiketu Zásilkovny.cz a odneste na nejbližší pobočku zásilkovny. 
    Samozřejmě můžete použít i jinou dopravu, kterou si však hradíte sami.

    U bot prosíme - vraťte nám je v neponičené a nepolepené originální krabici. U oblečení a doplňků jsou visačky důkazem, že zboží nebylo nošeno.
     
  • Jakmile se balíček vrátí k nám, zkontrolujeme jej a pošleme peníze za vrácené zboží zpět vám na účet v co nejkratší době. Pokud byla na zboží uplatněna sleva, vracíme za zboží poměrnou částku, která byla skutečně zaplacena. Pokud vrácené zboží nebude v původním balení a s originální vysačkou musíme naúčtovat manipulační poplatek ve výši 50 Kč za kus.
     
  •  Výměna zboží  jsou pro nás 2 nezávislé účetní operace,  vrácení zboží - dobropis a nová objednávka - faktura. 
    Dobropis vystavíme po obdržení vráceného zboží. Peníze za vrácené zboží zasíláme do 14 dnů.
    Nová objednávka na nové zboží je samozřejmě na vás.
     
  • Při odstoupení od smlouvy (vrací se všechno objednané zboží) nese náklady na vrácení zboží kupující. Při použití našeho odpovědního lístku pro vrácení zásilky zdarma (Zásilkovna) na naše náklady vám již tímto kompenzujeme případné vámi zaplacené dopravné při prvotním dodání zboží, proto vracíme už jen cenu za vrácené zboží.V případě, že prvotní zásilka byla bez dopravného, tak účtujeme 69 Kč za použití služby vrácení.

    Při použití jiného způsobu dopravy nese náklady na vrácení zboží taktéž kupující. Případné vámi zaplacené dopravné při prvotním dodání zboží kompenzujeme částkou 69 Kč, tedy nejlevnějším způsobem dopravy, který nabízíme.
     
  • Při částečném odstoupení od smlouvy (vrací se jen část objednaného zboží) a  použití zásilkovny je vrácení zdarma. Při použití jiného dopravce není ani zákonný nárok na vrácení nákladů za dopravu k zákazníkovi, to je jen v případě, kdy zákazník odstupuje od smlouvy jako celku. 

 

 

 


 

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.