Domů / Výměna nebo vrácení zdarma

Výměna nebo vrácení zdarma

Odstoupení od kupní smlouvy nebo výměna - vrácení zdarma

Nemáte z dodaného zboží radost a chcete jej do 14 dnů vrátit? Nebo je poškozené? Nebo vám nesedí velikost a chcete ji vyměnit? Je to jednoduché.
Máme 2 možnosti jak zboží vrátit. Přes Českou poštu nebo přes Zásilkovnu.

  • Do balíčku jsme pro vás nově přidali etiketu české pošty -„Odpovědní zásilka“ pro doručení balíčku na naše náklady zpět k námNelun s.r.o., Za Humny 3301, Kyjov, PSČ 697 01 pro 1. vrácení z objednávky.

    Zákaznící Zásilkovny.cz si mohou stáhnou štítek ZDE 
    přímo ze stránek zásilkovny, a to zadáním trasovacího číslo zásilky, kterou chcete reklamovat. 

    Zákaznící bez trasovacího čísla zásilky, kteří chtějí využít pro vrácení zásilkovnu.cz nám musí zaslat požadavek na mail admin@pidilidi.cz s údaji (č. faktury, mail, telefon a hodnota vraceného zboží) a my zadáme tento požadavek do zásilkovny a ti vám pošlou na zadaný mail štítek pro vrácení.
     
  • Vytiskněte  a vyplňte náš vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy nebo výměnu, pokud jste jej nenalezli v balíčku. Nezapomeňte vždy vyplnit i vaše číslo účtu pro případné vrácení peněz. 
     
  • Při výměně nebo vrácení zboží je nutno vrátit nepoškozené zboží, bez známek užívání a  s visačkami v původním nepoškozeném obalu. Pokud jste obdrželi ke zboží dárek, tak se také vrací. Vracené zboží zabalte do balíčku spolu s vyplněným formulářem, balíček zabalte, nalepte etiketu České pošty (na kterou dopište odesilatele-vaši adresu) nebo Zásilkovny.cz a odneste na nejbližší poštu nebo pobočku zásilkovny.  Na poště vyplníte podací lístek a odešlete na naše náklady. Na zásilkovně jen předáte balíček.
     
  • Jakmile se balíček vrátí k nám, zkontrolujeme jej a pošleme peníze za vrácené zboží zpět vám na účet v co nejkratší době. Pokud byla na zboží uplatněna sleva, vracíme za zboží poměrnou částku, která byla skutečně zaplacena. Pokud vrácené zboží nebude v původním balení a s originální vysačkou musíme naúčtovat manipulační poplatek ve výši 50 Kč.
     
  •  Při výměně zboží  udělejte vždy novou objednávku na nově požadované zboží, tím dojde k jeho rezervaci. Do poznámky objednávky (ne do poznámky u artiklu) uveďte, že se jedná o výměnu se započítáním vratky. Požadované zboží  na výměnu z nové objednávky vám zašleme až po obdržení balíčku s vámi zaslaným zboží na vrácení. 
    Vznikne-li při výměně přeplatek, vrátíme jej na účet. Vznikne-li nedoplatek, zašleme zboží na dobírku. 
    Samozřejmě se jedná o nové zaslání nového zboží, takže účtujeme dopravné a doběrečné dle toho, jakou dopravu  a platbu jste zvolili na nové  objednávce.
    Etiketu pro vrácení při výměně již nevkládáme.

    Pokud do poznámky neuvedete, že se jendá o výměnu, tak vám bude zboží expedováno jako při normální objednávce. Nebude se čekat na vrácení zboží. Vrácené zboží se bude řešit stejně jako při odstoupení od smlouvy nebo častečném odstoupení od smlouvy.
     
  • Při odstoupení od smlouvy (vrací se všechno objednané zboží) nese náklady na vrácení zboží kupující. Při použití našeho odpovědního lístku pro vrácení zásilky zdarma (ČP nebo Zásilkovna) na naše náklady vám již tímto kompenzujeme případné vámi zaplacené dopravné při prvotním dodání zboží, proto vracíme už jen cenu za vrácené zboží.

    Při použití jiného způsobu dopravy nese náklady na vrácení zboží taktéž kupující. Případné vámi zaplacené dopravné při prvotním dodání zboží kompenzujeme částkou 59 Kč, tedy nejlevnějším způsobem dopravy, který nabízíme.
     
  • Při častečném odstoupení od smlouvy (vrací se jen část objednaného zboží) a  použití reklamačního asistenta zásilkovny je vrácení zdarma, při použití našeho odpovědního lístku ČP pro vrácení zásilky zdarma na naše náklady účtujeme 69 Kč za použití našeho odpovědního lístku jen v případě, že prvotní objednávka byla nižší než 1500 Kč. V tomto případě není ani zákonný nárok na vrácení nákladů za dopravu k zákazníkovi, to je jen v případě, kdy zákazník odstupuje od smlouvy jako celku. Vracíme jen cenu zboží.