www.pidilidi.cz www.pidilidi.cz
Potřebujete pomoci? 725 518 759 (Po-Pá: 8-15)
0 Váš košík 0 Kč

Jak nakupovat

Jak Nakupovat ?

- Registrace a přihlášení

Ceny v našem e-shopu jsou uvedeny s DPH, v závislosti na zvolené zemi. Standardní ceny jsou určeny pro koncového zákazníka, který si přeje koupit jeden kus.

- Nakupování bez registrace a přihlášení

V našem internetovém obchodě můžete nakupovat bez registrace. Tato možnost je určena pro zákazníky, kteří u nás nakupují zřídka. I když budete nakupovat tímto způsobem, požádáme vás o určité informace potřebné k doručení vašich produktů.

- Nákupy s registrací a po přihlášení (koncový zákazník)

Tato možnost je k dispozici pro koncové zákazníky, kteří chtějí nakupovat častěji. Tato možnost vám ušetří vyplňování požadovaných údajů pro každou objednávku.

Musíte si zapamatovat své uživatelské jméno a heslo.

- Nákupy s registrací a po ověření pravosti (obchodník - nutný živnostenský list)

Po registraci nás kontaktujte na adrese info@pidilidi.cz a vyžádejte si přihlašovací údaje.

Při příštím přihlášení uvidíte pod svými přihlašovacími údaji jak standardní ceny pro koncové zákazníky, tak ceny pro vás.

!!! POZOR, PRODEJ PRO OBCHODNÍKY JE MOŽNÝ POUZE PO BALENÍ !!!

 

JAK VÁM ZBOŽÍ DODÁME - Česká republika a Slovensko?

Zboží dodáváme balíky přes kurýra DPD. V případě, že si zboží necháváte zaslat domů a nejste přes den doma, doporučujeme si zboží nechat zaslat např. do práce, atd.

Využít můžete i služeb zásilkovny

Další možností je převzetí zboží osobně ve skladu společnosti Nelun spol. s r.o.

Kurýrovi je možno platit hotově nebo i platební kartou.
 

Avízo a převzetí zboží.

V den odeslání objednaného zboží obdržíte mail (cca. v 15.30) s informací, že zásilka byla předána dopravci a pod jakým číslem je evidována pro možnost online sledování. Dopravce u služby DPD Classic telefonicky zákazníka nekontaktuje. Mail je avízo o doručení a zákazník by měl být následující den po odeslání na dodací adrese.

DPD Classic:

  • Dodání následující pracovní den od vyzvednutí
  • 3 pokusy o doručen (bez tel. kontaktu)
  • Online sledování zásilky a potvrzení, že jsme zásilku doručili

DPD Private:

Pohodlné doručení, které si řídí sám zákazník ve webové aplikaci DPD Kurýr

  • Dodání následující pracovní den od vyzvednutí
  • 3 pokusy o doručení s telefonním kontaktem
  • Online sledování zásilky
  • Webová aplikace DPD Kurýr, ve které můžou: změnit adresu nebo termín doručení, ve větších městech si vybrat dobu doručení (dopoledne/odpoledne/večer), zvolit si osobní odběr ve výdejním místě, poslat kurýrovi zprávu Průběžné informování SMSkou/e-mailem: 1 den před doručením pošleme přihlašovací údaje do DPD Kurýra, v den doručení upřesníme hodinový interval, ve kterém kurýr dorazí Webovou stránku

Zásilkovna:

  • Při převzetí zásilky dopravcem, by vám měla přijít informační SMS, stejně tak i o uložení zásilky a připravené k výdeji.

Osobní odběr:

  • Posíláme informační email ihned po vychystání a připravení objednávky k výdeji.

 

Ceník dopravy najdete zde.