www.pidilidi.cz www.pidilidi.cz
Potřebujete pomoci? 725 518 759 (Po-Pá: 8-15)
0 Váš košík 0 Kč

Vrácení zboží a reklamace

Nelíbí? Nesedí? Netrefili jste se při výběru barvy nebo velikosti a potřebujete zboží vyměnit nebo vrátit? 

Podle zákona máte na vrácení 14 dní bez udání důvodu, k nám jej můžete vrátit do 30 dnů – je to náš bonus pro Vás. Výměna zboží je vrácení nevhodné zboží a nová objednávka na nové zboží. Peníze vrátíme do 14 dnů po po obdržení vráceného zboží.

Výměna zboží

Vzhledem k velkému počtu objednávek, ale i následných vratek zboží se výměna zboží skládá se dvou na sobě nezávislých procesů:

1. Vrácení zboží - vystavíme dobropis a vrátíme peníze do 14 dnů (jak vrátit zboží je popsáno níže).

2. Nová objednávka - objednávka rezervuje zboží na skladě.

 

Vrácení zboží

  • Vyplňte vratkový formulář (najdete jej v potvrzovacím emailu s fakturou), můžete stáhnout i ZDE. Nebo vložte papír, na kterém je uvedeno (číslo objednávky, jméno a příjmení, kód a název produktu, a číslo účtu pro vrácení peněz.
  • Jděte do nejbližší pobočky Zásilkovny a nahlaste vratkový kód 97110581. Obsluha vytiskne a štítek nalepí na balíček.
  • Na místě nic neplatíte, my vám při vyúčtování vratky odečteme 59 Kč.
  • Nebo si dopravu zpět zajistite sami na své náklady. Adresa pro vrácení: Nelun s.r.o., Za Humny 3301, 697 01 Kyjov, Česká republika 

V balíku musí být vždy vratkový formulář (najdete jej v emailu s fakturou), můžete stáhnout ZDE. Nebo papír, na kterém je uvedeno (číslo objednávky, jméno a příjmení, kód a název produktu, a číslo účtu pro vrácení peněz.

>>  VRATKOVY FORMULÁŘ  <<

Zboží prosím zašlete nenošené, nepoškozené, neznečištěné a v původní krabici/obalu  se všemi visačkami (aby mohly udělat radost někomu jinému). 

Pokud jste ke zboží dostali DÁREK ZDARMA, ten se vrací společně se zbožím, ke kterému byl zdarma zaslán.

Krabici od bot prosím nepoužívejte jako obal pro zaslání a nepolepujte či nepopisujte jej štítky, adresou apod., děkujeme .

Reklamace

Pro reklamování vadného zboží prosím vyplňte Reklamační formulář a zboží nám zašlete dle postupu pro vrácení zboží uvedeného výše.

>>  VRATKOVY FORMULÁŘ  <<

Reklamaci vyřídíme do 30 dnů, v případě odstranitelné vady (týká se pouze botů) jej můžeme opravit. Zašlete nám jej prosím čisté a vyprané, jinak nemusí být vyreklamováno.

Před odesláním reklamace prosím ještě zvažte, je-li oprávněná.

U textilu vada materiálu, která vznikne do ½ roku od koupě se považuje za výrobní vadu a je také nárok na odstoupení od smlouvy/reklamaci. Pokud zboží bylo zakoupeno „před rokem“ ,tak se opravdu nejedná o výrobní vadu a reklamaci tímto musíme zamítnout.


Životnost obuvi je dána způsobem a intenzitou používání – při nesprávném či intenzivním používání dojde k jejímu opotřebení mnohem dříve než za 24 měsíců, aniž tím vzniká právo z vadného plnění. Nejčastější důvody neopodstatněných reklamací jsou:

  • Zboží bylo užíváno k nevhodnému účelu (např. na jízdu na odrážedle, vycházková obuv na sport, interiérová obuv venku apod.)
  • Vada byla na zboží v době převzetí a přesto bylo zboží užíváno – odlišnost velikosti levé a pravé boty, křivé šití, nerovnosti na podrážce apod.
  • Vada vznikla mechanickým opotřebením (odřený až prodřený materiál třením o tvrdý a hrubý povrch)
  • Jedná se o nevhodně zvolenou obuv (boty tlačí, zouvají se, nesedí na noze…)
  • Vada nebyla reklamována v okamžiku jejího vzniku a zboží bylo i po jejím vzniku dále používáno a předáno k reklamaci až u rozsáhlého poškození – např. díra v podrážce, výrazné rozlepení boty apod.) a celkově vynošené obuvi.
  • Vada je způsobena nesprávným užíváním (odírání, ošoupání, promáčením), skladováním ve vlhku, nesprávnou údržbou – absence pravidelné impregnace a krémování, praním, nevhodným čištěním, aplikací čisticích prostředků ovlivňujících barevnou stálost, sušením sálavým teplem, v sušičce či fénem, vystavováním slunci, zásahem kupujícího-spotřebitele či mechanickým poškozením



Reklamace se řídí platným Reklamačním řádem, který je součástí Všeobecných obchodních podmínek.