Totální masakr - sleva 50% na značku Minoti, Wende a Sobe i na již zlevněné zboží.
www.pidilidi.cz www.pidilidi.cz
Potřebujete pomoci? 725 518 759 (Po-Pá: 8-15)
Nakupte ještě za 1 999 Kč
a máte dopravu zdarma
0 Váš košík 0 Kč

Vrácení zboží a reklamace

Nelíbí? Nesedí? Netrefili jste se při výběru barvy nebo velikosti a potřebujete zboží vyměnit nebo vrátit? 

Podle zákona máte na vrácení 14 dní bez udání důvodu, k nám jej můžete vrátit do 30 dnů – je to náš bonus pro Vás. Výměna zboží je vrácení nevhodné zboží a nová objednávka na nové zboží. Peníze vrátíme do 14 dnů po po obdržení vráceného zboží.

Vrácení zboží

  • Vyplňte vratkový formulář (najdete jej v potvrzovacím emailu s fakturou), můžete stáhnout i ZDE. Nebo vložte papír, na kterém je uvedeno (číslo objednávky, jméno a příjmení, kód a název produktu, a číslo účtu pro vrácení peněz.
  • Jděte do nejbližší pobočky Zásilkovny a nahlaste vratkový kód 97110581. Obsluha vytiskne a štítek nalepí na balíček.
  • Na místě nic neplatíte, my vám při vyúčtování vratky odečteme 59 Kč.
  • Nebo si dopravu zpět zajistíte sami na své náklady. Adresa pro vrácení: Nelun s.r.o., Za Humny 3301, 697 01 Kyjov, Česká republika.
  • U oprávněné reklamace odeslané na vaše náklady kompenzujeme  59 Kč za Vámi zaplacené poštovné.

V balíku musí být vždy vratkový formulář (najdete jej v emailu s fakturou), můžete stáhnout ZDE. Nebo papír, na kterém je uvedeno (číslo objednávky, jméno a příjmení, kód a název produktu, a číslo účtu pro vrácení peněz.

>>  VRATKOVY FORMULÁŘ  <<

Doplňující informace o vrácení zboží

Kliknutím na nadpisy níže si můžete přečíst více detailních informací o vrácení zboží.

Je možná výměna zboží?

Výměna zboží bohužel není možná. Vzhledem k velkému počtu objednávek, ale i následných vratek zboží se výměna zboží skládá se dvou na sobě nezávislých procesů:

1. Vrácení zboží - vystavíme dobropis a vrátíme peníze do 14 dnů (jak vrátit zboží je popsáno výše).

2. Nová objednávka - objednávka rezervuje zboží na skladě. Odesíláme dle vámi zadaných dispozic.

 

Co přesně je vrácení zboží do 30 dnů?

Jedná se o prodloužení zákoníkem stanovené 14denní lhůty, které jako společnost Nelun s.r.o. poskytujeme našim zákazníkům nad rámec běžné lhůty na vlastní náklady.

K čemu slouží 30denní lhůta pro vrácení zboží?

V kamenných prodejnách si můžete zboží vždy osobně prohlédnout a vyzkoušet. Při on-line koupi přes internetový obchod tuto možnost bohužel nemáte.

Prodloužená lhůta má zákazníkovi poskytnout podobnou možnost prohlédnutí zboží i z pohodlí domova. V žádném případě však neslouží pro vypůjčení zboží pro vlastní účely a jeho použití.

V jakém stavu musí být vrácené zboží?

Zboží prosím zašlete nenošené, nepoškozené, neznečištěné a v původní krabici/obalu  se všemi visačkami (aby mohly udělat radost někomu jinému). 

Krabici od bot prosím nepoužívejte jako obal pro zaslání a nepolepujte či nepopisujte jej štítky, adresou apod.

Vracím zboží, ke kterému jsem dostala dárek zdarma. Musím dárek vrátit?

Pokud jste ke zboží dostali DÁREK ZDARMA, ten se vrací společně se zbožím, ke kterému byl zdarma zaslán. Pokud je nevrátíte, bude vám jeho cena započítána při vystavení dobropisu.

Vracím zboží, ke kterému byla doprava zdarma podmíněná minimální hodnotou objednávky. Hraje to roli při vrácení zboží?

Pokud jste učinili objednávku s dopravou zdarma podmíněnou minimální hodnotou objednávky (standardně 2000,- Kč a v akci i méně), ale po vrácení zboží  tím klesne hodnota objednávky pod tuto minimální hodnotu, bude cena dopravy započítána při dobropisování vraceného zboží. 

Doprava zdarma je poskytovaná na základě splnění podmínek pro hodnotu zboží. Vrácením zboží jsou tyto podmínky porušeny. 

Vracím zboží, na které jsem uplatnil slevový kupón. Hraje to roli při vrácení zboží?

Pokud jste učinili objednávku s použitím slevového kupónu, bude vám vrácena pouze částka, kterou jste zaplatili, bez hodnoty poukazu.

Doprava zdarma je poskytovaná na základě splnění podmínek pro hodnotu zboží. Vrácením zboží jsou tyto podmínky porušeny. 

Kdy mi budou vráceny peníze?

Vrácené zboží k nám dorazí za 4 - 7 dní, peníze zpět pak máte cca. do 14 dnů.  

 

Reklamace

Pro reklamování vadného zboží prosím vyplňte Reklamační formulář a zboží nám zašlete dle postupu pro vrácení zboží uvedeného výše.

>>  VRATKOVY FORMULÁŘ  <<

Reklamaci vyřídíme do 30 dnů, v případě odstranitelné vady (týká se pouze botů) jej můžeme opravit. Zašlete nám jej prosím čisté a vyprané, jinak nemusí být vyreklamováno.

Před odesláním reklamace prosím ještě zvažte, je-li oprávněná.

U textilu vada materiálu, která vznikne do ½ roku od koupě se považuje za výrobní vadu a je také nárok na odstoupení od smlouvy/reklamaci. Pokud zboží bylo zakoupeno „před rokem“ ,tak se opravdu nejedná o výrobní vadu a reklamaci tímto musíme zamítnout.


Životnost obuvi je dána způsobem a intenzitou používání – při nesprávném či intenzivním používání dojde k jejímu opotřebení mnohem dříve než za 24 měsíců, aniž tím vzniká právo z vadného plnění. Nejčastější důvody neopodstatněných reklamací jsou:

  • Zboží bylo užíváno k nevhodnému účelu (např. na jízdu na odrážedle, vycházková obuv na sport, interiérová obuv venku apod.)
  • Vada byla na zboží v době převzetí a přesto bylo zboží užíváno – odlišnost velikosti levé a pravé boty, křivé šití, nerovnosti na podrážce apod.
  • Vada vznikla mechanickým opotřebením (odřený až prodřený materiál třením o tvrdý a hrubý povrch)
  • Jedná se o nevhodně zvolenou obuv (boty tlačí, zouvají se, nesedí na noze…)
  • Vada nebyla reklamována v okamžiku jejího vzniku a zboží bylo i po jejím vzniku dále používáno a předáno k reklamaci až u rozsáhlého poškození – např. díra v podrážce, výrazné rozlepení boty apod.) a celkově vynošené obuvi.
  • Vada je způsobena nesprávným užíváním (odírání, ošoupání, promáčením), skladováním ve vlhku, nesprávnou údržbou – absence pravidelné impregnace a krémování, praním, nevhodným čištěním, aplikací čisticích prostředků ovlivňujících barevnou stálost, sušením sálavým teplem, v sušičce či fénem, vystavováním slunci, zásahem kupujícího-spotřebitele či mechanickým poškozením



Reklamace se řídí platným Reklamačním řádem, který je součástí Všeobecných obchodních podmínek.