www.pidilidi.cz www.pidilidi.cz
Potřebujete pomoci? 725 518 759 (Po - Pá: 8.00 - 16:30)
0 Váš košík 0 Kč

Jak nakupovat

JAK NAKUPOVAT ?

- Registrace a přihlášení

Ceny v našem e-shopu jsou zobrazeny s DPH, a to v CZK nebo v EUR podle zvolené země (Česko nebo Slovensko). Standardní ceny jsou pro konečného zákazníka, který si přeje nakupovat po jednom kusu.

- Nákupy bez registrace a přihlášení

V našem e-shopu můžete nakupovat i bez registrace. Tato možnost je pro zákazníky, kteří u nás nakupují jen zřídka. I v případě že nakupujete tímto způsobem, budeme po Vás požadovat některé nezbytné údaje, to z důvodu dodání zboží.

- Nákupy s registrací a po přihlášení (konečný zákazník)

Tato možnost je připravena pro konečné zákazníky, kteří si přejí nakupovat častěji. Tato volba Vám ušetří vypisování nutných údajů při každé objednávce.

je nutné si zapamatovat přihlašovací jméno a heslo.

- Nákupy s registrací a po přihlášení (obchodník - nutnost mít živnostenský list)

Po registraci nás kontaktujte na emailu info@pidilidi.cz a požádejte si o přidělení přihlašovacích údajů

Při dalším připojení pod Vašimi přihlašovacími údaji uvidíte jak standardní ceny pro konečné zákazníky, tak také ceny pro Vás.

!!! POZOR, PRODEJ PRO OBCHODNÍKY JE MOŽNÝ POUZE PO BALENÍ !!!

Toto zatím jen v testovacím režimu pro vybrané zákazníky!!!
 

JAK VÁM ZBOŽÍ DODÁME - Česká republika a Slovensko?

Zboží dodáváme balíky přes kurýra DPD. V případě, že si zboží necháváte zaslat domů a nejste přes den doma, doporučujeme si zboží nechat zaslat např. do práce, atd.

Využít můžete i služeb zásilkovny, která má více než 2550 odběrných míst po ČR a 620 na Slovensku.

Další možností je převzetí zboží osobně ve skladu společnosti Nelun spol. s r.o.

DPD kurýrovi je možno platit hotově nebo i platební kartou.
 

 

 

 

Avízo a převzetí zboží.

V den odeslání objednaného zboží obdržíte mail (cca. v 15.30) s informací, že zásilka byla předána dopravci a pod jakým číslem je evidována pro možnost online sledování. Dopravce u služby DPD Classic telefonicky zákazníka nekontaktuje. Mail je avízo o doručení a zákazník by měl být následující den po odeslání na dodací adrese.

DPD Classic:

  • Dodání následující pracovní den od vyzvednutí
  • 3 pokusy o doručen (bez tel. kontaktu)
  • Online sledování zásilky a potvrzení, že jsme zásilku doručili

DPD Private:

Pohodlné doručení, které si řídí sám zákazník ve webové aplikaci DPD Kurýr

 

  • Dodání následující pracovní den od vyzvednutí
  • 3 pokusy o doručení s telefonním kontaktem
  • Online sledování zásilky
  • Webová aplikace DPD Kurýr, ve které můžou: změnit adresu nebo termín doručení, ve větších městech si vybrat dobu doručení (dopoledne/odpoledne/večer), zvolit si osobní odběr ve výdejním místě, poslat kurýrovi zprávu Průběžné informování SMSkou/e-mailem: 1 den před doručením pošleme přihlašovací údaje do DPD Kurýra, v den doručení upřesníme hodinový interval, ve kterém kurýr dorazí Webovou stránku www.dorucujemeradost.cz

Zásilkovna:

  • Při převzetí zásilky dopravcem, by vám měla přijít informační SMS, stejně tak i o uložení zásilky a připravené k výdeji.

Osobní odběr:

  • Posíláme informační email ihned po vychystání a připravení objednávky k výdeji.

 

Ceník dopravy najdete zde.

 

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.