www.pidilidi.cz www.pidilidi.cz
Potřebujete pomoci? 725 518 759 (Po-Pá: 8-15)
0 Váš košík 0 Kč

Reklamační řád

Reklamační řád je nedílnou součástí Všeobecných obchodních podmínek prodávajícího NELUN spol s r.o., se sídlem Křenová, 438/7 Praha 6, IČ: 27711242, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 78675.

Kupující je povinen se seznámit s Reklamačním řádem a Všeobecnými obchodními podmínkami ještě před odesláním závazné objednávky.

Uzavřením kupní smlouvy a převzetím zboží od prodávajícího se bere za souhlas.

Jako doklad o záruce vystavuje Nelun spol. s r.o. ke každému zakoupenému zboží nákupní doklad (fakturu) se zákonem stanovenými údaji pro uplatnění reklamace (název zboží, cena, množství, katalogové číslo, datum prodeje).

1. Záruční podmínky

Kupujícímu se doporučuje, aby při dodání zásilky od kurýra DPD zkontroloval stav zásilky (poškození krabice). Kupující je oprávněn odmítnout převzetí zásilky, která jeví známky poškození. Pokud takto poškozenou zásilku převezme, je nezbytné poškození sepsat v předávacím protokolu přepravce. Na pozdější reklamaci v tomto ohledu nebude brán zřetel.

Po převzetí zásilky se na zboží vztahuje záruka 24 měsíců. V případě, že se během této doby vyskytne vada na výrobku má kupující právo na reklamaci.

2. Postup při reklamaci zboží

V případě, že zboží reklamujete, okopírujte fakturu, popř. napište na list papíru Vaše jméno , adresu, telefon, číslo objednávky (faktury) a spolu se zbožím zašlete na adresu skladu: Nelun spol. s r.o., Za Humny 3301, 697 01 Kyjov (více https://www.pidilidi.cz/stranky/vymena-nebo-vraceni-zdarma).

3. Vyřízení reklamace

Na vyřízení reklamace má prodávající 30 dní od převzetí zboží. V případě , že reklamace bude oprávněná, má kupující právo na úhradu účelně vynaložených nákladů, zejména poštovného, které uhradil při odeslání reklamovaného zboží. Což znamená, že prodávající musí uhradit pouze nejlevnější možný způsob dopravy/přepravy jakožto náklad, který by reklamací vznikl. Případné vámi zaplacené dopravné při prvotním dodání zboží kompenzujeme částkou 79 Kč, tedy nejlevnějším způsobem dopravy, který nabízíme. V tom případě oskenujte podací lístek a zašlete na náš kontaktní email: info@pidilidi.cz.

V případě, že výrobce reklamaci uzná,  bude částka vrácena na Vámi uvedený účet.

Po vyřízení reklamace se záruční doba prodlužuje o dobu, po kterou bylo zboží v opravě. V případě výměny zboží za nové v rámci reklamace pokračuje původní záruční doba (tzn. ze záruční doby se odečítá pouze doba, po kterou nemůže zákazník zboží používat).

V případě neoprávněné reklamace se záruční doba neprodlužuje.   

Veškeré doklady týkající se reklamace si vždy pečlivě uschovejte.